UA

Якість обслуговування

Шановні Клієнти!

Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме OTP Bank.

Надання послуг найвищої якості є головним зобов’язанням OTP Bank перед своїми клієнтами, тому для нас дуже важливо знати Вашу думку щодо обслуговування в нашому банку.

Якщо у Вас виникли пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) або скарги щодо якості обслуговування в OTP Bank, Ви маєте право подати (надіслати) звернення, що стосуються діяльності банку, обравши один з наступних способів зв’язку:


  • офіційне звернення на поштову адресу Банку: м. Київ, вул. Жилянська, буд. 43;
  • дзвінок до Довідкового центру за номером (044) 490-05-00 (цілодобово, вартість дзвінка відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку);
  • лист на електронну адресу Банкуquality@otpbank.com.ua.

Для нас є дуже важливим отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.

Запевняємо, що позитивні відгуки також не залишаться без уваги.

Інформуємо, що відповідно до «Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, затвердженої Рішенням Правління Національного банку України 14.05.2020 № 332-рш» клієнт має право на звернення до Національного банку щодо вирішення порушених у зверненні питань, уключаючи випадки, якщо банк не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень або отримана відповідь не задовільнила клієнта.

Подання звернення до банку або до Національного банку не позбавляє клієнта права на звернення до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.

Посадові особи банку несуть відповідальність за відмову в прийнятті та розгляді звернення, порушення терміну розгляду звернення, інші порушення права клієнта на звернення згідно із законодавством України.

Звертаємо Вашу увагу, що в разі, якщо Ваше питання стосується продукту або послуги нашого Банку, або ж Ви бажаєте отримати інформаційну підтримку, Ви маєте можливість звернутись безпосередньо до Довідкового центру Банку.


Позасудовий розгляд скарг споживачів здійснюється шляхом розгляду Банком письмових звернень відповідно до вимог:

  • Закону України «Про звернення громадян»;
  • Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14.04.1997 р. N 348;
  • Методичних рекомендацій щодо організації розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів у банках України, схваленого Рішенням Правління НБУ 28.11.2019 року N 889-рш.

Посилання на розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку, де розміщено інформацію про розгляд звернень: bank.gov.ua

«Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, затвердженої Рішенням Правління Національного банку України 14.05.2020 № 332-рш»: zakon.rada.gov.ua