Управління своїми рахунками 100% онлайн
Найвигідніші тарифи
Зручний мобільний додаток
Необмежений контроль над Вашими рахунками
- Відкриття рахунків і контроль руху коштів
- Управління блокуванням карток, зміна ПІН-коду, зміна лімітів по карткам
- Управління паролями і захистом для входу в систему
- Доступ до Ваших рахунків 24/7 з будь-якої точки земної кулі
Вигідні тарифи і бонуси
- Погашення споживчих кредитів без комісії
- Безкоштовні перекази між картками і рахунками, відкритими в ОТП Банк
- + 0,5% до ставки по строковому депозиту при оформленні через ОТР Smart
- Вигідні тарифи на перекази в інші банки в гривні та в валюті
Підключити послугу OTP Smart Ви можете в найближчому відділенні ОТП Банку. Під час візиту до відділення необхідно мати при собі оригінал паспорту та ідентифікаційного коду.
Безкоштовні перекази між картками і рахунками
Погашення кредиту без комісій та відвідування відділення
Оплата рахунків - достатньо лише зробити фото квитанції
Додаткова свобода з мобільним додатком ОТР Smart
Дізнайтеся з відео-уроків, як управляти своїми рахунками ще ефективніше
Документи
Поширені питання
Як можна поповнити мій картковий рахунок?
Ви можете поповнити картковий рахунок готівкою у відділеннях ОТП Банку або безготівковим шляхом. Поповнення карткового рахунку готівкою можливе:
- в гривнях: власником рахунку або третьою особою у відділеннях ОТП Банку;
- в іноземній валюті: власником рахунку або третьою особою у разі наявності довіреності у відділеннях ОТП Банку;
- У валюті гривня власником рахунку: через банкомати ОТП Банку з функцією поповнення Cash-In;
Поповнення карткового рахунку безготівковим шляхом можливе:
- в гривнях: шляхом здійснення переказу через будь-який банк в Україні, в тому числі і ОТП Банк;
- в іноземній валюті: шляхом здійснення переказу у валюті карткового рахунку через будь-який банк України (в тому числі ОТП Банк, операція здійснюється відповідно до умов та обмежень чинного законодавства), а також із-за кордону;
- шляхом здійснення переказу із власного карткового чи поточного рахунку через систему OTP Smart.
Якщо виникла підозра щодо несанкціонованого доступу або зміни інформації користувача в системі дистанційного обслуговування OTP Smart, необхідно:
- негайно повідомити Банк зателефонувавши до Довідкового центру за телефоном (044) 490 05 00 або через Skype OTPUkraine. Також зв’язатися з Банком можливо за допомогою месенджерів: Viber, Telegram, Facebook messenger або відправивши електронне повідомлення на поштову скриньку otpsmart@otpbank.com.ua
- за можливості змінити логін та пароль від облікового запису