UA

Як відновити доступ до OTP Smart?

Для входу в OTP Smart необхідно мати логін та пароль

  • Якщо Ви забули логін:

Варіант 1

Логін можна знайти в договорі Дистанційного обслуговування засобами Системи OTP SMART або про відкриття карткового/поточного/депозитного рахунку, в розділі ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАСОБАМИ СИСТЕМИ OTP SMART:


Логін можна знайти в договорі Дистанційного обслуговування засобами Системи OTP SMART

Варіант 2

Скористатись чат-ботом (Viber, Telegram, Facebook Messenger). Оберіть зручний мессенджер та введіть з клавіатури "Проблема в ОТП Смарт".

Для відновлення логіну Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.



Варіант 3

Звернутись за телефоном +38 044 459 05 05 до Інформаційного Центру або скористатись функцією дзвінок через сайт. Сказати роботу "Відновити логін в OTP Smart".

Для відновлення логіну Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.



Варіант 4

Звернутись до відділення ОТП Банку з оригіналом Паспортного документа.

  • Якщо Ви забули пароль на вхід:

Варіант 1

Скористатись чат-ботом (Viber, Telegram, Facebook Messenger). Оберіть зручний мессенджер та введіть з клавіатури "Проблема в ОТП Смарт".

Для відновлення паролю Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.

Варіант 2

Звернутись за телефоном +38 044 459 05 05 до Інформаційного Центру або скористатись функцією дзвінок через сайт. Сказати роботу "Відновити пароль в OTP Smart".

Для відновлення паролю Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.

Варіант 3

Звернутись до відділення ОТП Банку з оригіналом Паспортного документа.